Aktualizacja artykułów

Na stronie zostały nieco poprawione i zaktualizowane następujące artykuły:

Jak zacząć czytać Aquamana – dodałem drugi tom z Odrodzenia
Jak zacząć czytać Green Lantern’a – dodałem drugi tom z Odrodzenia
Jak zacząć czytać Flasha – dodałem drugi tom z Odrodzenia oraz „Wojnę Łotrów” z WKKDC oraz uwzględniłem dodatkowe zeszyty w „Kryzysie Tożsamości” wydanym przez Eaglemoss.
Jak zacząć czytać Ligę Sprawiedliwości – dodałem najnowsze pozycje z Odrodzenia oraz osobny nagłówek poświęcony Kryzysom DC.
Jak zacząć czytać Suicide Squad – dodałem najnowsze pozycje z Odrodzenia.

Ponadto w pierwszej części artykułu Jak zacząć czytać Batmana poprawiłem poprawiłem umiejscowienie „Świtu Mrocznego Księżyca” (którego akcja dzieje się zaraz po „Roku Pierwszym”) oraz uwzględniłem fragment Ranu Doug’a Moench’a & Kelley’ego Jones’a wydawanego przez TM Semic. W najbliższym czasie zamierzam uwzględnić resztę zeszytów wydawanych przez TM Semic (a zabawy z tym trochę jest bo poszczególne zeszyty nie były wydawane po kolei).

Oprócz tego można spodziewać się długiego artykułu Jak zacząć czytać Supermana, który jest już napisany w całości, tylko czeka na swoją korektę.

Dodaj komentarz